× A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

A Nagykőrösi út felújítása

Hála Istennek, végre elérkezett egy új aszfaltcsík majdnem Pestszentimre határáig. Reményeink szerint zökkenőktől mentesen érhetjük el ezentúl pesti úticélunkat.
A fővárosi törődés azonban a problémák megoldásában egyáltalán nem volt partner. A Nagybani Piac mellé nem építették ki azt a leálló sávot, ahol este várakozhatnának azok a teherautók, amelyek bebocsátásra várva elállják a hazafele utat az imrei emberek elől.
A több éve (évtizede) beígért kerékpárút sem látható.
Csak bizakodunk, hogy a nagyon régen kért táblákat végre kihelyezik, például a „Pestszentimre” feliratot az M5 – Méta utca – Nagykőrösi út csomópontban, vagy a „7.5 tonnás teherjárművel behajtani tilos” – táblát a kamiontelep után Imre felé.
Belátták az imreiek, hogy nem terítettek új burkolatot a lakott területen belül, mivel ott a csatornát még nem fektették le. Viszont elvárja a lakosság a Fővárostól – és ennek sürgetését kérik az Önkormányzattól –, hogy a jövő évben végezze el a csövek letételét és a burkolat elkészítését a kisállomás és Gyál határa között.
Évtizedek óta megoldatlan probléma a Nagykőrösi út – Hunyadi János utca – Szálfa utca – lajosmizsei vasúti kereszteződés megfelelő – lámpás és járműosztályozós – kialakítása. Most még a Külső Kerületi Körút is itt találkozna a kisállomással – így halaszthatatlanul fontos ennek a külön szintű csomópontnak a kiépítése.
  A Széky Társaság szakértőivel szívesen áll a fővárosi tervezők rendelkezésére a fenti és a régóta fennálló további problémák megoldásában.

           
Fel az oldal tetejére